Kluczowym elementem Mathmakers, jest właściwa kwalifikacja.
Dlatego ewentualne przyjęcie Ucznia, zawsze poprzedza spotkanie, na którym ustalamy wzajemne oczekiwania, określamy cele, wyjaśniamy szczegóły pracy z nami oraz omawiamy kwestie formalne.
Szkoła staje się miejscem spotkania Ucznia z Mathmakers.
W pierwszym, kluczowym etapie rekrutacji, chcemy przyciągnąć uwagę samego ucznia (już w drugim kroku angażujemy Rodziców). Zdecydowaliśmy się na taki proces z dwóch powodów:
Uczeń podejmuje krok w kierunku dodatkowych zajęć - to jego inicjatywa.
Dzięki temu podejściu unikamy sytuacji, w której młodzież czuje, że dorosły coś mu narzuca.
Wypełnienie niezobowiązującego formularza w szkole, daje poczucie sprawczości i autonomii.
Chociaż większość uczniów czuje potrzebę pomocy z matematyki, brakuje im wystarczającej motywacji, by samodzielnie rozpocząć poszukiwania dodatkowych zajęć.
Dlatego to my przychodzimy do nich – wypełnienie formularza może być początkiem efektywnej współpracy.
Co ważne, ten etap nie jest w żadnym stopniu wiążący.
W kolejnych krokach kontaktujemy się z Rodzicami i ustalamy, czy rozwinięcie tematu jest uzasadnione.
W przypadku dodatkowych pytań lub chęci ustalenia konkretnego terminu naszej wizyty w Państwa placówce, prosimy o kontakt z Koordynatorką ds. Szkół Publicznych: